![](https://newapproach.pl/wp-content/uploads/2023/12/marka-w-liczbach_bl-w-liczbach.jpg)
BASICLAB W LICZBACH
BasicLab oferuje szeroką gamę produktów do pielęgnacji skóry twarzy, ciała oraz kosmetyki do włosów. Bardzo bliska relacja z konsumentami pozwala nam lepiej zrozumieć ich potrzeby i tworzyć dermokosmetyki zgodnie z ich oczekiwaniami. Dzięki temu w ofercie BasicLab każdy może odnaleźć swoich pielęgnacyjnych ulubieńców. Tylko od stycznia 2023 roku wprowadziliśmy na rynek aż 43 nowe produkty.
![](https://newapproach.pl/wp-content/uploads/2023/12/marka-w-liczbach_bl-w-liczbach.jpg)
SOCIAL MEDIA
Media społecznościowe są dla nas niezwykle ważnym obszarem komunikacji z konsumentami. To w tym miejscu możemy nawiązać z nimi dialog, doradzić po przyjacielsku i przekazać ekspercką wiedzę na temat pielęgnacji.
Dzięki przemyślanej i konsekwentnie realizowanej strategii komunikacji możemy pochwalić się bardzo dużym zaangażowaniem użytkowników.
WG SOTRENDER W KATEGORII PIELĘGNACJA NASZ PROFIL MA NAJWIĘKSZĄ LICZBĘ AKTYWNYCH UŻYTKOWNIKÓW
Pielęgnacja – aktywni użytkownicy
Instagram Trends Polska – styczeń 2024
Profil | Liczba aktywności | Indeks aktywności |
---|---|---|
1 basiclabdermocosmetics | 20 776 | 49 504 |
![](https://newapproach.pl/wp-content/uploads/2023/12/marka-w-liczbach_bl-w-liczbach.jpg)
Statystyki Google
Polska
Na rozpoznawalność marki zaczęliśmy pracować od 2018 roku.
Dziś fraza BasicLab jest wpisywana w wyszukiwarkę średnio
a pozostałe brandowe frazy produktowe
W wynikach organicznych jesteśmy najpopularniejszą marką kosmetyczną na polskim rynku.
marzec 2019
grudzień 2020
listopad 2021
październik 2022
listopad 2023