O MARCE

BasicLab Dermocosmetics zostało założone przez Joannę Zgajewską i Anitę Zacharską, które połączyły wiedzę i wieloletnie doświadczenie w branży farmaceutycznej oraz kosmetycznej. Tworząc nową markę, obrały jasny cel – opracować produkty, które przyniosą realne efekty widoczne na skórze, a tym samym przywrócą wiarę w skuteczność kosmetyków. Wszystko zaczęło się w 2018 roku, kiedy na rynek wprowadziły pierwszą linię produktów do pielęgnacji włosów. Tak powstała marka oparta na siostrzanej bliskości, zaufaniu, jakości i skuteczności produktów.

Dostarczanie skutecznej pielęgnacji wymaga od nas precyzyjnego podejścia do produkcji i komunikacji naszych dermokosmetyków. Jesteśmy transparentni i kierujemy się wyznawanymi wartościami.

ZAAWANSOWANA
TECHNOLOGIA

Nieustannie poszerzamy swoją wiedzę i śledzimy doniesienia naukowe. W naszych kosmetykach stosujemy połączenia składników aktywnych oparte na najnowszych badaniach i technologiach.

BEZKOMPROMISOWA
JAKOŚĆ

Do produkcji używamy najwyższej jakości surowców od polskich i europejskich dostawców. W dużym stopniu to właśnie one warunkują wysoką skuteczność naszych produktów.

NIE OBIETNICE,
TYLKO REZULTATY

Dermokosmetyki poddajemy badaniom zarówno w naszym laboratorium, jak i w kilku niezależnych placówkach badawczych.

BEZPIECZNE
FORMUŁY

Tworzymy tak, aby zminimalizować ryzyko reakcji alergicznych i dostarczać skutecznej pielęgnacji nawet najbardziej wrażliwej skórze.

NASZE ZAANGAŻOWANIE I ODPOWIEDZIALNOŚĆ SPOŁECZNA

Nie tylko składy i formuły naszych kosmetyków tworzymy w oparciu o innowacyjne rozwiązania. Jako jedna z pierwszych marek wprowadziliśmy opakowania z recyklingowanego plastiku.

Nie jest nam obojętny los zwierząt. Nigdy nie testowaliśmy i nie będziemy testować kosmetyków na zwierzętach, a nasze produkty przeciwsłoneczne zawierają filtry, które nie stanowią zagrożenia dla środowiska wodnego.

Potwierdza to certyfikat Stowarzyszenia Kosmetyki Bez Okrucieństwa.

BasicLab to marka napędzana siłą kobiet. Staramy się aktywnie wspierać ich rozwój i angażujemy się w projekty, które zapewniają realną pomoc.

Współpracujemy z Fundacją Jeszcze, która działa w zakresie dostępu do antykoncepcji i edukacji ginekologicznej, a także walczy z ubóstwem menstruacyjnym.

Filozofia naszej marki opiera się przede wszystkim na zrozumieniu źródła problemu i wdrożeniu skutecznej pielęgnacji, która je wyeliminuje. Nasi klienci mogą zgłosić się do nas po osobistą, bezpłatną poradę, podczas której osoby z wykształceniem kosmetologicznym ułożą kompleksową rutynę pielęgnacyjną w oparciu o nasze dermokosmetyki.

W naszych mediach społecznościowych nieustannie prezentujemy edukacyjne treści na temat skutecznej pielęgnacji. Wierzymy, że wiedza, którą przekazujemy naszym Klientom, pozwoli im zbudować zdrową relację ze skórą.

NAGRODY I WYRÓŻNIENIA

Nasze kosmetyki są doceniane nie tylko przez klientów, lecz również przez cenionych ekspertów branżowych. Nasze kosmetyki wielokrotnie otrzymały prestiżowe nagrody w ogólnopolskich konkursach i rankingach.

Chcemy, by jak najwięcej kobiet i mężczyzn miało dostęp do skutecznej pielęgnacji, dlatego dbamy o częste publikacje w różnych magazynach branżowych i lifestyle’owych. Regularnie publikujemy artykuły m.in. w czasopiśmie Kosmetologia Estetyczna, a nasze reklamy z nowościami pojawiają się w największych polskich magazynach kobiecych, takich jak: Elle, Wysokie Obcasy czy Viva.

Slide 8
Slide 7
Slide 6
Slide 5
Slide 4
Slide 3
Slide 2
Slide 1